2009. szeptember 12., szombat

A kesztyű

Elöljáróban annyit, hogy nagyon szeretek csipkét kötni... csavart mintát viszont nem (szerettem eddig:) ) Macerásnak tartottam, és ahhoz képest, hogy macerás, semmi izgalmas minta. Csak tekeredik ide-oda és kész.
Egyik nap viszont szembejött velem egy gyönyörű, csipkés-csavart kesztyű (ööö vagyis remélem ez még a kesztyű kategóriába sorlható), annyira megtetszett, hogy nem riasztott vissza az a néhány csavarintás, és belefogtam.
Szokás szerint nem jó a méret:( A leírás szuper, csak nekem épp olyan vékony fonalam, és épp olyan vékony kötőtűm nincs ami ehhez kellene. Azért hősiesen megcsináltam az utolsó szemig az egészet,gondoltam, majd kimosom,és összemegy... ühüm
Összement, de nem eléggé, és ha kifőzöm sem tud jobban összemenni, és ha mégis, úgyse tudok olyan párt kötni neki, amit sikerül ugyanakkorára zsugorítani. De a minta tetszikmég mindig, nem ment el tőle a kedvem, úgyhogy fogok még vele kísérletezni:)


A képre kattintva elérhető a minta és a leírás;)

4 megjegyzés:

  1. Júúúúj, ez tényleg nagyon szép minta! Bár olyan szégyenlősen mutattad, hogy nem is ismertem fel hirtelen.;) És ebből van ám zokni is... Csak úgy mondom...;D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép. Én is imádom a csipkemintát, meg a csavartat is. Megnéztem az oldalt, de a minta angolul van, és az nekem túl macerás. Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Melinda: én is így "jújjogtam" amikor megláttam a mintát:D Viszont a zoknival még jobban hadilábon állok... De azért meg lehet tudni, hol van leírás?:)

    Egérke szívesen segítek... esetleg írok róla egy bejegyzést. Az én fordításom sem tökéletes, sőt a kezdés és a befejezés elvileg rugalmas, de ahhoz nagyon jó képes tutorial van!:)

    Ja! És persze köszönöm:)!!!

    VálaszTörlés
  4. Na, nem mintha én tudnék zoknit kötni...:D A minta itt van, de ez sajnos fizetős:
    http://www.designsbyromi.com/pages/scrfnkl.html

    VálaszTörlés