2009. május 31., vasárnap

Sapka

Neem! Ezt megint nem én kötöttem:)
Sapka

Ma fedeztem fel egy oldalt: 
Angol tudásom=0 , vagyis kötős nyelven már valamennyire értem a rövidítéseket:D, de amúgy katasztrófa:( De ezen az oldalon már böngészgetek reggel óta, és nem tudom otthagyni. 

Ez a sapka pedig... szép és egyszerű, legalábbis annak néz ki, ezt is bevettem az "idén megkötöm még" kategóriába.



Ezért is "pazarlok" rá egy egész bejegyzést-így biztosan meglesz, és az oldal sem merül feledésbe:D

Egyébként pedig olyan hideg van kinnt, hogy most (séta után) aktuálisnak érzem a sapkakötést!
Remélem ez pár napon belül változni fog...

4 megjegyzés:

  1. Angol (nem)tudásban kezet foghatunk:o) A sapik jók. Kérlek, nézz be hozzám, játékra hívlak!

    VálaszTörlés
  2. Én is játékra hívlak...:)

    VálaszTörlés
  3. Visszatérve az angolra, szívesen segítek neked, ha valamiben elakadsz meg szerintem vagyunk itt egy páran, akiket bátran megkereshetsz! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Az invitálást:) Még töröm kicsit a fejem!
    Mágnes: köszönöm, ha nem megy valami sikítok:D

    VálaszTörlés