2009. május 3., vasárnap

Csíkos top



Ez készülget mostanában. Naaagyon-naaagyon laasssaan. 
Egyrészt azért, mert háromszor bontottam vissza, és kezdtem újra, másrészt itt a jóidő és egyre kevesebb időm van kötni sajnos. +1: bedöglött a tévénk, és mivel esténként nem ott ülök, ezért nem is kötök...:( 
Anyunak szánom szülinapjára (Medárdkor lesz), addigra talán befejezem.



















Ja! És egy (kettő) hatalmas baki amit elkövettem ezzel kapcsolatban, hogy körben szerettem volna kötni... kb 5 cm-nél vettem észre (2X is), hogy megcsavarodott az egésza kötőtűn, pedig annyira figyeltem. Hát majdnem én is becsavarodtam:S



Ilyesmi lesz reményeim szerint...










Ezután pedig kendő fog következni, mégpedig kettő egymás után. 
Egy bordó Gail tesómnak, és egy fekete (:O) Laminaria. Ezt egy kolleganőmnek kötöm majd. Sajnos nem én beszéltem vele, mert biztosan lebeszéltem volna a feketéről, anyuval egyezkedtek, és hiába mondta anyukám, hogy a feketén kívül még 20 színből választhat:(. Nem baj feketéből, még nem kötötte senki;) (ugye?)


Egy kis anyáknapi szösszenet a babás-blogomban...

2 megjegyzés:

  1. Ne keseredj, az ilyen nyögve-nyelősen induló dolgokból születnek aztán a csodák!:)
    A kendőkre nagyon kíváncsi vagyok!!! Feketéből én sem kötöttem volna, de hát ez már csak ízlés dolga...

    VálaszTörlés