2009. december 3., csütörtök

Már nem keresem:)

Tegnap elég sokáig bolyongtam a netem a lent említett minta miatt! Mikor megláttam, hogy fizetős, kicsit elszomorodtam, de rögtön be is indult a vezérhangya:D
 Nézegettem a képet, aztán elkezdtem rajzolgatni egy mintát. Valamennyire hasonlít, a lényeget (ami nekem a lényeg) sikerült lerajzolnom;) Ma megvolt a próbakötés, és végre a mintát is be tudtam pötyögni egy excell-táblába.
 Ha szeretne valaki a mintából nagyon szívesen elküldöm, sőt nagyon örülnék neki, ha tesztelné valaki.;) (pl, hogy mennyire érthető a leírás, van e benne hiba stb).

Aztán megyek és veszek magamnak egy kockás füzetet;), ugyanis ezt a tervezősdit nagyon élveztem. :D


13 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon ügyes vagy! Én örülnék a mintának, majd kipróbálnám az ünnepek után. (domboruster@gmail.com)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jól néz ki:o)
    én szeretném elkérni a mintát:
    timea pont kucsera kukac gmail pont com
    elhiszem, hogy élvezted a tervezést! tervezz még sokat-sokat;o)

    VálaszTörlés
  3. Hűha, nagyon ügyes vagy!:)) Nekem is nagyon tetszik, amit alkottál! Gratulálok!:x

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy. Én még nem vagyok ennyire profi, hogy ránézve lerajzoljam a mintákat.

    Elkérhetem én is a mintát? krisztihorvath kukac gmail . com

    VálaszTörlés
  5. Szia Kati!

    Ismerem a mintát amit keresel /vagy már nem keresed???/ nekem megvan régen, nagyon tetszik csak még nem jutottam hozzá.
    Szívesen elküldöm, ha kapok töled egy e-mail
    címet.

    üdvözlettel:Adriana

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nekem is nagyon tetszik a minta, szívesen tesztelném, ha lehet ismeretlenül is.

    VálaszTörlés
  7. Örülök, ha tetszik:)! Köszönöm!
    Szarvasandi: írd meg légyszíves az email címed,és küldöm!

    Adriana: hűű! Azért szeretném, ha lehet:D
    primakati@gmail.com
    Köszönöm szépen!!!

    VálaszTörlés
  8. Na igen, visszajöttem, mert a cím lemaradt :)
    szóval szarvasandi kukac gmail pont com.
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  9. Én is megkaphatnám?? Még kész lenne karácsonyig! silerika58 kukac gmail pont com. Köszi előre is.:))

    VálaszTörlés
  10. Elküldtem az email-eket:)
    Ha kérdés van sikítsatok;) Biztos van még benne hiba!
    Valahogy megpróbálom majd a blogra is felrakni, de ma inkább kötöttem, annyira bizergálta a fantáziámat ez a minta... holnap mutizom:)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ügyes vagy, hogy tervezel! Gratula. Tiéd a jövő és mennyi szép minta lehetősége!!! ja és fonalad színét nagyon szeretem!
    Megnézhetem a leírást? alfaro(pont)carina(kukac)gmail.com
    Köszi!

    VálaszTörlés
  12. Ügyes vagy nagyon! Én is elkérem, aztán valamikor megkötném, de nem igen az ünnep előtt, mert még rengeteg tervem van és picike időm. csilla kukac kreativ-kezimunka.com
    Adriana! elkérhetném én is? Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok Lányok!
    Csilla, Kati, Silerika elküldtem a mintát.
    Kéri még valaki ???

    VálaszTörlés