2009. július 10., péntek

Baby Laminaria... így készült a "La-mini":)


Volt egy kis fejtörés, hogy hogyan is csináljam.
Eddig a Laminaria első két chart-ja ki sem volt nyomtatva nekem, mert csak kötöttem a csillagokat, aztán amikor megvolt a 18 sor akkor folytattam a következő chart-tal.
No, most kinyomtattam.

A Setup chart-ot lekötöttem, aztán a Star chart-ot csak kétszer, a négy helyett, majd a többi részt ugyanúgy kötöttem,mint a normál méretnél. Kisebb tűvel is készült: ez négyessel, a bordó ötössel(és nagyon-nagyon lazán).
Hát a végén már volt egy olyan érzésem, hogy még így is nagy lesz... majd kiderül, ha felpróbálja a tulajdonosa:) Remélem megengedik, hogy lefotózzam őket benne!

Azért a képen látszik hogy mekkora a különbség a két kendő között.



Egyébként nagyon tetszik ez a rózsaszín, nem az az élénk szín (amiket mondjuk a lányom hord:D), inkább olyan "fáradt"rózsaszín, de a kendőhöz nagyon illik.


16,5 deka a kicsike (a bordó 33), úgyhogy sikerült végülis feleakkorát kötnöm:D




Közben félbehagytam egy sivatagi csodát:) Úgyhogy megyek kötni;)





6 megjegyzés:

  1. Arról volt szó, hogy tervezed, és nem arról, hogy már rég kész! Gyönyörű, mint mindig. Én pedig irigykedem, mint mindig.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Amanda!
    Vágj bele/ köss bele te is egy kendőbe! Meglátod, ha már elkezdted nem is olyan bonyolult;)
    Ez pedig tényleg gyorsan kész lett kivételesen... siettem, mert rendelés volt:D

    VálaszTörlés
  3. szépséges lett, nagyon klassz a színe is, Te pedig villámkezű vagy az már egyszer biztos:o)))

    VálaszTörlés
  4. Húúú, nagyon ügyes vagy, ez is csodaszép kendő lett, biztosan örül majd a gazdája :)

    VálaszTörlés