2009. március 11., szerda

Fodros kislánypulóver




Ennyit sikerült tegnap haladnom.
A fodor majdnem kifogott rajtam, de azért én győztem:D
Kicsit csavarodnak a szemek, mert... azért melt... mondaná a fiam:D de ez legyen a legnagyobb hibája!
Viszont kiderült, hogy a kötéspróbáim semmit nem érnek, mert hiába csináltam meg a 10×10 négyzetet-ami kb akkora volt mint amit a fonal címkéjén javasoltak- a pulcsika már most hatalmas:O (és csak zárójelben, stimmelt minden 1 szem eltéréssel- az én próbakötésem, a modellhez leírt próbakötés, és a fonal címke szerinti is...)
Valószínűleg a fodor is széthúzza az alját, de így is a 10 centinkénti 26 szem helyett nekem csak 22 van... szóval jó bő lesz:D De apa azt mondta le nem bontsam, majd belenő a lány, legfeljebb szoknyának is tudja hordani!Hát majd meglátjuk! Avakisaztmondta:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése