2009. február 1., vasárnap

Első botladozások

Sokféle dologgal foglalkoztam az elmúlt pár évben.
Csináltam keresztszemest, próbálkoztam varrással, üvegmatricával, dekupázzsal, üvegfestéssel, sütés-főzéssel... Most kötni próbálok. A sütés-főzés mellett ez az ami hamar sikerélményhez juttat, viszonylag rövid idő alatt tudok olyan dolgokat csinálni ami nemcsak szép, de hasznos is.

A keresztszemeshez rengeteg idő kellett, ez jó is volt amikor a nagy fiammal pocakos voltam, és az anyósom főzött ránk, más dolgom nem is volt csak bökögetni. Aztán még két éve karácsonykor még elővettem a tudományomat, de csak két névvel kihímzett törölközőre futotta.
Az üvegfestésből is született néhány szép darab-ajándékba...

A kötést viszont nem lehet megunni úgy érzem. Annyira hozzászoktam, hogy ha este mikor leülök tévézni,és nincs épp elkezdett darabom, hiányérzetem van.

Köszönhetem elsősorban Gabellának és a Gombolyag-blog-nak, meg a sok kötős csajszinak, akit Gabella blogján keresztül "ismertem" meg:)
A gyönyörű munkák teljesen elcsábítottak, az első adandó alkalommal rohantam és vettem két gombolyag fonalat, meg egy kötőtűt,és nekikezdtem... Ennek kb 3 hónapja. azóta a családban mindenki kapott sapkát, valaki kettőt, anyu fülvédőt, Patrik pulcsit, Mia poncsót, és most fejeztem be egy mini pulcsit. ...
Az első sapka amit kötöttem borzasztó nagy lett:D Miának kötöttem (1 éves) és végül rám is nagy lett. De kezdek belejönni a dologba....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése